Emily saa vielä toisen osan näkökulmastaan. Onhan hän, kuitenkin Soliesin matriarkka. Hän teki suvustaan kuuluisan ja hän on oikeutettu tähän. Tässä osassa puretaan Emilyn mietteitä ja vietetään töistä palkinnoksi saatua kylpyläpäivää rentoutuen. Löytäen uuden harrastuksen itselleen. Mietin myös sen jälkeen, että voisin tehdä jokaiselle oman näkökulman osan. Pääasiassa, kuitenkin jatkan samalla tavalla.

 

17.8.2019_20.14.55.jpg

- Voi Johanna! Siitä on niin pitkä aika, kun viimeksi näimme näin. En edes muista, koska viimeksi olisimme viettänyt tyttöjen iltaa.. Mutta halatessani Johannaa tunsin sen ikävän. Johanna oli ainoa ystäväni ja olin työntänyt häntä kauemas julkisuuden valokeilasta ja luotani. 

- Emily et uskokaana, kuina kova ikävä minull oli. Sinusta ei ole kuulunut kunnolla vuosiin! 

 

17.8.2019_20.15.53.jpg

- Tarvittais pöytä kahdelle tästä hienosta ravintolasta, näin jo vastaanotolla olevan miehen ilmeen hänen silmäillessään meitä. Samalla huomasin Johannan olevan allapäin.

- Seuratkaa arvon rouvat minua. Meillä on teille loistava paikka, mies vastasi hymyillen pilke silmäkulmasa. 

 

17.8.2019_20.17.32.jpg

Olin aivan omissa maailmoissani selatessani sometilejäni. Yritin samalla miettiä, mitä tilaisimme, mikä piristäisi Johannaa. Kaiken lisäksi Johanna paasasi kokoajan ongelmia. Kotona oli yhtä vaikea lapsi, kuin minulla. Ei, kun hetkinen hän taisikin sanoa Janus.

 

17.8.2019_20.20.30.jpg

- Mahtavat kalleimmat ja maukkaimmat ruoat. Keksin idean! Tuu mun kanssa tänään käyttään sun kylpylälahjakorttis. Tänään ois keskittymisjooga ja haluan, et tuut mun kanssa kokeileen. Oo niin kiltti. Tämmönen äippä päivä meille, Johanna katsoi silmät koiranpennun ilmeellä minua ja koin olevani sen velkaa.

 

17.8.2019_19.35.47.jpg

Jännitin hurjasti ja urheiluvaatteet satua ylle heittäydyin mukaan ryhmään kuuntelemaan opettajan perusselostusta.

 

17.8.2019_19.36.43.jpg

- ja seuraavaksi otetaan snorklaus asento...

Rankka tunnin jooga huhhuh, miten mukavaa. Tästä vois saada uuden harrastuksen Johannan kanssa. No ei muuta, kuin loppu kylpylän käyttöä, että kortti ei olisi turha. Äippä lomat ja työlomat ovat harvinaisia..

 

17.8.2019_17.59.47.jpg17.8.2019_17.59.50.jpg

Olin avan innoissani ja hurmioitunut tästä uudesta joogasta. En ollut, koskaan ennen kuullutkaan tästä. Tuntui olo kaiken jälkeen loistavalta. Tänään yksin ollessa minulla oli paljon aikaa miettiä. Olin päättänyt kuuluisuuksien sukuni jatkuvan kymmeneen sukupolveen asti ja ainoa mahdollinen periäehdokas oli Faizal. Hän omasi minun vertani. Voiko sellaiselle ihmiselle antaa kaikkea tätä? Sitä paitsi kuulin Faizalin perinnöstä.... Jos se on rahaa hän tuskin arvostaa, sitä. Hamza parka....

 

17.8.2019_20.03.25.jpg

- Hei, anteeksi. Mikä tämä huone on?

- Hei vain ja tervetuloa. Täällä saa käsi ja jalkahierontoja, vastasi nainen.

- Mikä se sellainen on? Anteeksi, en tiedä rentoutumisesta, mitään. Olen kahden lapsen äiti, näyttelijä suosittu somessa ja..

- Tiedän kuka olet Emily. On suuri kunnia ottaa sinut vastaan. Minä ja isäni olemme ihailleet sinua kovasti.

 

17.8.2019_20.03.35.jpg

Siinä minä sitten istuin. Velttona ja valmiina rentoutumaan. Tietämättä, mitä tuleman pitää. Miettien, miten kerron perijä asiat lapsille. Miten lohduttaa Fian pettymystä? Hän olisi muuten niin oiva.. JA adoptio olisi aika käsitellä pian. Fia ansaitsee tuntea juurensa..

- Noin se olisi nyt valmis, nainen hymähti tyytyväisenä työhönsä. Olin minäkin tyytyväinen.

- Voi kiitos. Pystyin miettimään ja tkemään varmasti hyviä päätöksiä rentoutuessani.

 

 

17.8.2019_20.12.44.jpg

Kokeilin aivan kaikkea virittääkseni mieltäni. Meditaatio ja kaikki tämä sai oloni kohenemaan. Aluksi rauhoittuminen ja vain tähän hetkeen keskittyminen ei tuntunut onnistuvan, silä päässäni pyöri tuhansia ajatuksia. Pian, kuitenkin tunsin itseni hyvin voimia kerryttäneeksi. Jäin kiittelemään toviksi tätä miestä, joka opetti meditaation salat minulle. Ehkä tämä koko hyvinvointi voisi olla harrastukseni. Kerran pari viikossa hyvällä syyllä pois kotoa. Huolehtien omasta terveydestään ja tehden kerrankin jotain, mistä pidän, muttei rahan takia.

 

 

17.8.2019_19.59.20.jpg

Seuraavaksi oli tarjolla nuoren hyvännäköisen punapäisen miehen kokovartalo hieronta. Olisin saanut kulkea pyyhe tai kylpytakki päällä ympäriinä, mutta koin oloni paljon paremmaksi vaatteet päällä. Tämäkin hieroja oli, mitä kummallisempi. Olin menettänyt barbie vartalon enkä ollut somessa enää suosituin kuuluin vain Top 10- listalle. Silti tunsin, kuinka hänen katseensa vaelteli vartalossani...

 

 

17.8.2019_19.59.42.jpg

 yyh.. Tästä jäi hieman epämukava olo. Olisin voinut olla hänen äitinsä IKÄNI PUOLESTA. Tosin ehkä se juuri viehetti tässä. Naurahdin itsekseni saaden pojan punastumaan ja hämmentymään.

 

 

 

17.8.2019_19.37.57.jpg

Olin juuri päässyt saunaan kaiken jälkeen, kunnes sekin hetki pilattiin. Saunaan ryntäsi kiljuva fanityttö, joka ihaili minun merenneito kohtausta mainoksessa ja, kuinka olin niin vakuuttava. 

- Anteeksi, mutta saisinko nimikirjoituskesi? Ja yhteiskiuvan! Olet oikea nettipersoona ja kaikki varmaankin haluavat sinut, joka puolelle! 

En jaksanut kuunnell häntä vaan annoin nimikirjoituksen.

- Noin! Nyt voitkin antaa minun olla rauhassa saunassa!

 

17.8.2019_19.38.25.jpg

Tyttö lähti surullinen ilme kasvoillaan pois minun huudellessa anteeksipyyntljä perään. Luovutin ja asetuin takaisin saunanlauteille. 

- Huh, mikä päivä.. Sain huokaistua ja avatessani silmät edessäni oli toinen fani..

- Älä pelkää olen fani, mutten ihan yhtä tungetteleva. Teit ihan okein tuolle äskeiselle. Kaipaat sinäkin joskus yksityisyyttä, mies sanoi minulle hymyillen. Juttelimme tovin yhdessä ja suuntasin itseni illan viimeiselle hyvinvointi "pisteelle".

 

17.8.2019_19.40.04.jpg17.8.2019_18.04.03.jpg

Ihana laventelin tuoksuinen kylpy lootuksen kukilla odotti minua. Sain hypätä rauhassa kylpyammeeseen ja lukita oven. Enää ei tarvinnut pelätä jonkun yllättävän minut. Sain pahoittelut kylpylän respasta, mutte noikeastaan ollut moksiskaan. Olin vain hyvilläni tästä kaikesta huomiosta ja ajatusten virtauksesta. Asetin maskin naamalleni ja nukahdin toviksi.

KIITOS, KUN LUIT! <3

 

 

~ Rakkaudella LadyShimmer